sobota, 9 lutego 2013

W krainie zimowego snu...

Książkojady pogrążyły się w zimowym śnie, słodkim lenistwie. Aktywność zerowa, więc trzeba coś z tym zrobić. Książki czytam, z pisaniem trochę gorzej. Brak weny, a raczej wszechogarniający sen zabiera mi czas i siły na myślenie. Brzmi to jak spowiedź "leniucholika" - niestety tak się czuję w te wszystkie zimowe popołudnia. Dzisiaj jest trochę inaczej, bo słucham muzyki, którą chciałabym się z wami podzielić. I polecić jeden z audiobooków.
Muzyka bywa jednak lekarstwem na wszelkie problemy, nawet te związane z "zastojem" umysłowym. Czytać i słuchać - to właśnie robię najczęściej w takie zimowe wieczory. Posłuchajcie...

                                    THE STAVES- Winter Trees
 
                                              Wilki- Czystego serca   

Gabrielle Aplin- Home

Russian Red - Cigarettes

Brodka- Dancing shoes (wszyscy znają, ale nie mogłam się powstrzymać ;D

Ewelina Lisowska- W stronę słońca ( no co, też czasami słucham komercyjnych stacji radiowych)
The Paper Kites- Bloom

A teraz z przymrużeniem oka ;D
Ona tańczy dla mnie by Cezik

Miś Uszatek po japońsku (rozśmiesza każdego)

Miłego słuchania. :)

2 komentarze:

  1. Ej, nie każdy zna "Dancing Shoes" Brodki, bo ja nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszy mnie myśl, że ten post był dla niektórych osób odkrywczy;)
      Pozdrawiam

      Usuń